Wat u gratis erbij krijgt.

De rollator megastore onderscheidt zich van de internet dozenschuivers alleen al door het leveren van ALLE onderdelen voor een rollator.
Een service die wij alleen aanbieden aan onze klanten  (die bij ons de rollator hebben gekocht.)
Fijn om te weten dat ook na de koop wij uw aankoop van service voorzien, zodat u er lang plezier van hebt.

Wat bieden wij nog meer.
 

Thuis GRATIS afgeleverd
Rollators  (van meer dan 100 euro) worden bij uw aan huis afgeleverd.
De rollator is zo verpakt dat deze met een aantal eenvoudige handelingen gebruiksklaar is.
Kijk ook naar onze instructies video's hoe u de rollator correct afstelt.


Het nieuwste / laatste model.

Bij de rollator megastore leveren wij altijd de nieuwste / laatste modellen van een rollator.

De oudere modellen staan in de rubriek OUTLET. Daar is niks mis mee maar het zijn gewoon niet de meest recente modellen.

Het kan zijn dat de foto's, video of de beschrijving niet helemaal up to date zijn.
(Fabrikanten of toeleveranciers vertellen niet altijd wat de product wijzigingen zijn, raar maar waar)

Door de grote omzetsnelheid, worden wij frequent beleverd en zijn wij en u altijd verzekert van de nieuwste / laatste modellen.


Garantie

Op alle producten zit Nederlands fabrieksgarantie (en soms ook extra m-store garantie).
Mocht er in de garantieperiode iets niet goed zijn met het bij ons aangekochte product.

Dan lossen wij dat op, eventueel met de fabrikant.

Dit gaat dmv compleet vervangen van de rollator, reparatie of het leveren van nieuwe onderdelen.

Wij geven hier expliciet aan Nederlandse fabrieksgarantie. Sommige (goedkope / niet officiele dealer) aanbieders zitten in Duitsland of maken gebruik van parallel import die producten vallen dan ook niet onder de Nederlandse fabrieksgarantie. Garantie is dan een moeizaam traject.

Geen onzin onderhoudsbeurten
Een rollator vereist geen preventief onderhoud, zoals bij een auto.
Ook al willen andere u laten geloven dat het wel van belang is.
Dus laat de aanbieders die onderhoudsservice, servicepakketten of een servicecontracten aanbieden links liggen (het is geldklopperij).

Als er iets mis is dan merkt u dat als eerste.

Waar let u op.

• Zitten de handvatten goed vast en verdraaien ze niet?
• Remt de rollator nog goed? Is de bediening nog licht?
• Zitten de duwhendels goed vast?
• Draaien de wielen nog makkelijk?
• Zijn de banden nog heel?
• Werkt de inklap- en uitklapvergrendeling nog goed?

Mochten het bovenstaande van toepassing zijn dan kunnen wij u van advies voorzien hoe dit te verhelpen of het voor uw oplossen (op nacalculatie).

Glashelder toch
Ook na de koop zorgen wij ervoor dat uw aankoop goed blijft functioneren.

En voor de koop informeren wij u met een duidelijke website met foto's, videos en uitvoerige beschrijvingen.
Mocht u desondanks nog vragen hebben stuur dan een mail aan klantenservice@rollator-megastore.nl met uw naam, telefoonnummer en uw vraag en dan nemen wij contact met u op.

Even voor de duidelijkheid - Wij verlenen geen garantie voor elders aangekochte goederen en leveren daarvoor ook niet de onderdelen.

Extra info

Inzake Topro - verpleeg-shop is een Duits bedrijf u dient een geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. (het is dat u het weet)